Pyetja: Hoxhë i nderuar, një imam në xhami e zgjat namazin shumë. Është këshilluar ta shkurtoj atë por nuk e bën dot. Çfarë dispozite ka nëse ne shkojmë në xhami tjetër?
Myftiu: Aid el-Karni
Burimi: www.islamweb. net
Përshtati në shqip: Sedat G. ISLAMI
Data: 6-2-2008, e mërkurë, Vushtrri, Kosovë
Përgjigja: Zgjatja dhe shkurtimi në këndim gjatë namazit nuk i lihet mendimit të njerëzve. Ka njerëz që edhe shkurtimin e këndimit e cilësojnë të gjatë. Është e vërtetë se disa i mundojnë njerëzit me lexim të gjatë duke mos shikuar se pas vetes ka të sëmurë, ka plak, ka fëmijë. Ai e zgjat namazin aq sa i detyron njerëzit të mos falen pas tij dhe të mos hyjnë fare në xhami. Pejgamberi, alejhi’s selam i kishte thënë Muadhit: “O Muadh, a sprovues i njerëzve je ti”.
Pejgamberi, alejhi’s selam ka thënë: “Kush bëhet imam i njerëzve la ta fal namazin shkurt ngase në xhemat ka të sëmurë, ka të dobët, ka të shtyrë në moshë dhe ka nevojtarë”.
“Unë ngritëm për ta falë namazin dhe dua ta zgjas atë por kur e dëgjoj të qarit e fëmijës, e shkurtoj namazin në mënyrë që të mos i vie rëndë nënës së tij”. (Buhariu)
Disa të tjerë, bazuar në këto hadithe, shkojnë dhe shkurtojnë aq shume namazin saqë thua se janë duke bërë gjimnastikë.. .Zgjatja dhe shkurtimi i namazit janë përshkrim i vet namazit të Muhammedit, alejhi’s selam. Le t’i mjaftojë imamit veprimi i Pejgamberit, alejhi’s selam. Në Aksham këndonte suret e shkurtra, në Jaci këndonte me sure të mesme, si: ed-Duha, vesh-Shemsi ve duhaha, vel-Lejli,, në Sabah e zgjaste ngase njerëzit vinin pas pushimit të gjumit, në Drekë e zgjaste derisa në Ikindi këndonte sa gjysma e këndimit të drekës. Rukunë dhe sexhden i bënte gjithnjë komplet saqë, sipas hadithit të Hudhejfes, këndonte tesbihun përkatës nga dhjetë herë në ruku dhe në sexhde.
Me këtë këshillohen dhe porositen imamët ngase kjo është mesatarja që kënaq njerëzit.